.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام كاندیدای نهایی اصلاحات، در تاریخی محرمانه

سخنگوی حزب كارگزارن سازندگی درباره‌ برخی اخبار مبنی بر اعلام قریب‌الوقوع عدم حضور سیدمحمد خاتمی در انتخابات آینده گفت: این‌ نوعی خبرسازی است و تا آن‌جا كه اطلاع دارم، چنین بحثی از سوی ایشان صورت نگرفته است.

حسین مرعشی در گفت‌وگو با ایسنا همچنین درباره‌ احتمال اعلام كاندیداتوری میرحسین موسوی اظهار كرد: این خبر درست نیست و تصور نمی‌كنم ایشان (آقای میرحسین موسوی) چنین آمادگی داشته باشد.

وی با بیان این‌كه " در جبهه‌ اصلاحات همه‌ احزاب از جمله حزب اعتماد ملی پذیرفته‌اند كه با تكثر آغاز كنند" اظهار كرد: بنای ما بر این است كه ابتدا گروه‌ها با یكدیگر به رقابت بپردازند و در نهایت در تاریخ معینی كه توافق شده و محرمانه است، كاندیدای واحد و نهایی خود را اعلام كنیم.

مرعشی درباره این‌كه آیا جبهه اصلاحات با چند كاندیدا رقابت درون انتخاباتی خود را آغاز خواهد كرد، گفت: این موضوع بحثی است كه در جلسه‌ آینده‌ اصلاح طلبان با یكدیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفته و معین خواهد شد.

سخنگوی حزب كارگزاران سازندگی همچنین درباره شورای حكمیت و زمان شكل‌گیری آن گفت: هنوز فاصله داریم تا این زمان و به نظر من باید تامل كرده و ببینیم به چه نتیجه‌یی خواهیم رسید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فعال سیاسی 29 مهر 1387
به قرار اطلاع بعضی از کاندیداهای مستقل تعیین صلاحیت شده مجلس هشتم مازندران به عنوان رجال سیاسی طبق اصول 62 و 114 و 115 قانون اساسی می خواهند برای ریاست جمهوری نیز کاندیدا شوند که خود نوعی نوآوری و نشاط در این دوره از انتخابات خواهد بود و چهره های جدید و غیر تکراری را به صحنه خواهد آورد البته مازندران در دوره های قبل نیز کاندیداهایی داشت ....به هر حال مردم باید انتخاب کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.414 seconds.